Jak obsługiwać klienta, by chciał do nas wracać?
Pozyskanie nowego klienta jest zazwyczaj kilkukrotnie droższe niż zatrzymanie dotychczasowego. Na nasyconym rynku nie wolno pozwalać, aby konsumenci uciekali do
Czytaj dalejPozyskanie nowego klienta jest zazwyczaj kilkukrotnie droższe niż zatrzymanie dotychczasowego. Na nasyconym rynku nie wolno pozwalać, aby konsumenci uciekali do
Czytaj dalejWiele osób poszukuje swojego hobby. Własna pasja pozwala na oderwanie się od problemów dnia codziennego, zdobywanie nowych informacji oraz zawieranie
Czytaj dalejZnajomość angielskiego to podstawowa umiejętność, która często nie stanowi wystarczającego atutu, pozwalającego zdobyć wymarzoną pracę. Wielu właścicieli firm wymaga bowiem
Czytaj dalejW przypadku większości prężnie działających polskich firm, przychodzi taki moment, że skorzystanie z usług kancelarii prawno-podatkowej staje się koniecznością. Dowiedz
Czytaj dalejWygodne w użytkowaniu i zarazem nowoczesne płatności bezgotówkowe zyskują na popularności w bardzo szybkim tempie. Dlatego terminale płatnicze można spotkać
Czytaj dalejJeśli jesteś marketerem lub właścicielem firmy, prawdopodobnie powiedziano Ci, że powinieneś używać SEO (optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek) jako jednej
Czytaj dalejNie od dziś wiadomym jest, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, nie tylko w odniesieniu do spotykanej po raz pierwszy
Czytaj dalejObsługa klienta detalicznego online z roku na rok rozwija się coraz bardziej, a wraz z nią rośnie liczba oczekiwań klientów.
Czytaj dalejTechnologia błyskowa do produkcji nowoczesnych, beztuszowych pieczątek kojarzy się nam przede wszystkim z zastosowaniem na niewielką skalę – na potrzeby
Czytaj dalejKiedy prowadzisz własny biznes, niewątpliwie zależy Ci na jak największych obrotach. Istnieje wiele metod dotarcia do klienta, jednak ich skuteczność
Czytaj dalej