Trendy w obsłudze klienta w e-commerce 2020
Obsługa klienta detalicznego online z roku na rok rozwija się coraz bardziej, a wraz z nią rośnie liczba oczekiwań klientów.
Read MoreObsługa klienta detalicznego online z roku na rok rozwija się coraz bardziej, a wraz z nią rośnie liczba oczekiwań klientów.
Read MoreTechnologia błyskowa do produkcji nowoczesnych, beztuszowych pieczątek kojarzy się nam przede wszystkim z zastosowaniem na niewielką skalę – na potrzeby
Read MoreKiedy prowadzisz własny biznes, niewątpliwie zależy Ci na jak największych obrotach. Istnieje wiele metod dotarcia do klienta, jednak ich skuteczność
Read MoreBezpieczne pakowanie przesyłek jest bardzo ważną kwestią, jeśli chodzi o właściwą ochronę towaru. Dobre zabezpieczenie jest gwarancją otrzymania paczki i
Read MoreBaza danych klientów to jedna z największych wartości każdej firmy. Niezależnie od tego, czy działamy w sektorze B2B, czy B2C,
Read MoreOutdoor advertising wykorzystywano już w czasach starożytnego Egiptu, gdzie mieszkańcy umieszczali na drzwiach, ścianach lub kamiennych szyldach napisy. Najbardziej charakterystyczny
Read MoreStworzenie idealnej powierzchni biurowej nie należy do najprostszych zadań. Wielu ludzi na początku szukania siedziby dla swojej firmy zastanawia się,
Read MoreKredyt hipoteczny to w Polsce bardzo popularny sposób na sfinansowanie zakupu nieruchomości bądź budowy domu. Każdy bank przedstawia klientom swoją
Read MoreAudyt wewnętrzny to jeden z najważniejszych procesów w firmie. Dzięki niemu można ustalić, czy to, co jest zaplanowane w systemie
Read MoreDynamiczne zmiany na rynku pracy sprawiają, że coraz więcej firm zmaga się z niską retencją pracowników. Zatrzymanie specjalisty w przedsiębiorstwie
Read More