Rozszerzona Rzeczywistość.
Nowa przestrzeń w reklamie.

Moviement AR zajmuje się realizacją projektów marketingowych wykorzystując Rozszerzoną Rzeczywistość ( Augmented Reality ) silnie wizualną i interaktywną technologię umożliwiającą odbiorcy oddziaływanie na otaczającą go rzeczywistość.

Rozszerzamy pojęcie reklamy.
Zobacz jak działa AR.

Technologia Augmented Reality pozwala na umieszczanie w otaczającej nas rzeczywistości multimedialnych elementów tj. wideo. animacje 3d, gry mobilne, które pojawiają się na ekranach urządzeń mobilnych, komputerów, okularów multimedialnych czy wielkoformatowych ekranach w interakcji z rzeczywistym otoczeniem.

Marker

Markerem, który wykrywa aplikacja, a pozwalającym na wyświetlenie multimedialnych elementów może być praktycznie wszystko, począwszy od opakowania produktu, poprzez logo firmowe, a skończywszy na samym produkcie.

Tracking

Wykrywanie i śledzenie markera nazywa się trackingiem. Nasze rozwiązania pozwalają również na stosowanie wykrywania twarzy (Facetracking) oraz motion tracking czyli wykrywania ruchu.

Content

Dodatkowa zawartość, która będzie widoczna po wykryciu markera przez aplikację. Może to być: film wideo, model 3d, animacja 3d, tekst, linki do stron internetowych.

marker jest wykrywany przez zaprogramowany tracking

Dodatkowa zawartość pojawia się na ekranie w miejscu markera.

Odbiorca reklamy przestaje być tylko odbiorcą. Staje się jej zaangażowanym reżyserem, scenarzystą, a często także głównym aktorem.

Efektywność na każdym poziomie
komunikacji marketingowej.

Point of sell


Jeden z najbardziej efektywnych kanałów wykorzystania AR i w najbardziej bezposredni sposób łączący przekaz marketingowy z samą sprzedażą. Sklep, punkt sprzedaży czy witryna mogą zostać uzupełnione interaktywnymi stanowiskami.

Reklama Drukowana


Współcześni wydawcy stoja przed problemem konkurencyjności powszechnie dostępnych w internecie informacji. Chcąc przyciągnąć uwagę i oferować swoim czytelnikom wartość dodaną coraz chętniej korzystają z technologii Augented Reality.

Internet


Internet to kanał wykorzystujący AR najszerzej. Największy procent aplikacji AR jest stworzona na potrzeby internetu. Przykładem zastosowania tego kanału jest kampania RayBay gdzie na stronie internetowej została stworzona wizrtualna przymierzalnia okularów.

Mobile


Coraz większa wydajność urządzeń mobilnych pozwala na stosowanie rozwiązań do tej pory zarezerwowanych dla wydajnych komputerów. Teraz już nie tylko geolokalizacja.

Event


Najbardziej spektakularny sposób wykorzystania technologii AR. która jest nie tylko elementem rozrywkowym ale również nowoczesnym nośnikiem informacji. Tego typu wdrożenie jest bezkonkurencyjne jeśli synonimami eventu mają być innowacyjność, show, zdziwienie.

Druk Interaktywny
Ożyw materiały drukowane.

Tradycyjne, drukowane materiały w połączeniu z komputerem mogą stać się nośnikiem angażujących animacji, dodatkowych informacji czy interesujących materiałów wideo. Augmented Reality można stosować wszędzie gdzie mamy do czynienia z drukiem. Może to być kartonowe opakowanie, gazeta, czasopismo, ulotka, plakat, billboard.

Aby zobaczyć jak działa druk interaktywny pobierz naszą aplikację i wydrukuj marker.



pobierz aplikację

wydrukuj marker
AR Web
Interaktywność w świecie internetu.

Technologia Augmented Reality jest z powodzeniem stosowana w Internecie. Jest to kanał o największym udziale procentowym w stosowaniu Rozszerzonej Rzeczywistości. Rozwiązanie opiera się głównie na Face Trackingu pozwalając odbiorcy reklamy wchodzić w interakcję z wirtualnymi elementami. Dobrym przykładem może być rozwiązanie firmy RayBan, która umieściła na stronie wirtualną przymierzalnię okularów pozwalając użytkownikowi zobaczyć siebie w wybranych okularach.

AR Play
Rozrywka na wyższym poziomie interaktywności.

Realizujemy projekty związane z tworzeniem gier w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Do tej pory gracz przemierzał wirutalny świat, dzięki AR wirtualny świat jest implementowany do otaczającej nas rzeczywistości. Zagraj w naszą grę i lataj jako pilot myśliwca w miejscu, w którym się akurat znajdujesz. Gra włącza się po skierowaniu urządzenia za zaprogramowany marker. Wykorzystaj gry w swoich kampaniach reklamowych.

Zagraj w naszą mini grę, pobierając aplikację i drukując marker



AR Environment
Interaktywność w Twoim otoczeniu.

Technologia Augmented Reality doskonale sprawdza się w szeroko pojetym środowisku miejskim. Każdy plakat, billboard, budynek , fasada a nawet fragment ulicy mogą być markerami, dzięki którym możemy zobaczyć multimedialne elementy. Dzięku temu rozwiązaniu możesz wzbogacić otoczenie Twojej firmy o ciekawą interaktywność. AR Environment to również aplikacje oparte na geolokalizacji i funkcji kompasu pozwalających na oznaczaniu miejsc i bezpośrednim pomaganiu w przemieszczaniu się do nich.

AR Stationary
Stanowiska Rozszerzonej Rzeczywistości.

Każde rozwiązanie w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości moze zostać zaimplementowane w formie stacjonarnego stanowiska - specjalnego kiosku z monitorem, kamerką i komputerem, który może być intergralną częścią ekspozycji, sklepu czy stanowiska sprzedaży. Jego wygląd może zostać w pełni spersonalizowany z identyfikacją firmy. Angażuj uwagę klientów na dłuży czas.

Rozszerzona Rzeczywistość.
Skuteczność technologii.

Wykorzystanie aplikacji AR w kampanii on-line radia BBC - 24% użytkowników wchodzących na stronę WWW wykonało pożądaną akcję.

11.000 osób wzięło udział w interaktywnej zabawie (kontakt z aplikacją AR) - akcja eventowa.

82.000 odsłon strony WWW w ciągu tygodnia, 43.000 odsłon video na YouTube w ciągu tygodnia. Łączna liczba wizyt w serwisie: 2.000.000.

Wzrost zainteresowania materiałami reklamowymi rozdawanymi na konferencji o 300% w stosunku do poprzedniej konferencji.

Nowy produkt reklamowany za pomocą gry interaktywnej - kiosku AR w lokalu - zdobyte punkty można było wymienić na produkty.

Średnio 100 klientów dziennie więcej dzięki interaktywnej witrynie.