Przegląd najpopularniejszych form reklamy indoorowej
Reklama indoorowa, czyli inaczej wewnętrzna, to szeroka gama materiałów reklamowych przeznaczonych do użytku wewnątrz obiektów. Jakie z nich stosowane są najczęściej?
Reklama typu indoor ma szerokie zastosowanie. Można zobaczyć ją między innymi w siedzibach firm, podczas eventów branżowych, konferencji, targów czy szkoleń. Stosowana jest w trakcie prezentacji oraz spotkań biznesowych.
Dzięki reklamie indoorowej firma może w atrakcyjny sposób zaprezentować swoją ofertę, wzbudzić zainteresowanie konsumentów, zwiększyć swoją popularność i zadbać o swój pozytywny wizerunek. Jakie rodzaje reklamy tego typu są najbardziej popularne?
Ścianki reklamowe
Zdecydowanie najbardziej popularną metodą reklamy indoor są ścianki reklamowe, czyli ścianki z nadrukowanymi informacjami o firmie, np. z jej logo czy prezentacją produktów.
Ścianki tego typu to wiele różnych konstrukcji, m.in.:
- ścianki z rozciągniętymi banerami,
- ścianki z tekstylne, w tym także modułowe,
- ścianki reklamowe pop-up: proste i w kształcie łuku na specjalnym stelażu,
- ścianki z podświetleniem LED.
Szeroka gama różnych typów ścianek oraz możliwości ich personalizacji powoduje, że to niezwykle skuteczna reklama wewnętrzna, którą z łatwością można dostosować do indywidualnych potrzeb.
Flagi reklamowe – windery
Ciekawa propozycja do wnętrz to także flagi reklamowe typu winder. Są to flagi przypominające swoją konstrukcją żagiel, osadzone na bezpiecznej, stabilnej podstawie.
Windery mogą być używane zarówno jako element reklamy outdoorowej, czyli zewnętrznej, jak i indoorowej, czyli wewnętrznej. Nie potrzebują wiatru, aby dobrze się prezentować.
Rollupy
To popularna, przystępna cenowo metoda reklamy ekspozycyjnej, która polega na wykorzystaniu rollupu – konstrukcji rolowanej umieszczanej w kompaktowej kasecie, dzięki czemu całość można z łatwością przewozić z miejsca na miejsce. Na rollupie umieścić można różne informacje o firmie.
Rollupy to reklama wszechstronna, która może być łatwo używana w wielu miejscach. Jej rozstawienie i złożenie to dosłownie kilka minut.
Oczywiście to tylko wybrane metody reklamy typu indoor. Aby dobrać tę najlepszą, warto skontaktować się z dobrą agencją, która zajmuje się jej realizacją na zamówienie!